فیلم | محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد + صحبت ها و حواشی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد + فیلم آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند
سرخط خبرها

روایت نماینده رهبر انقلاب در سیستان و بلوچستان از جلسه‌ با علمای اهل‌سنت و بزرگان طوایف| دیدار‌ها همچنان ادامه دارد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۴۷۱۰
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
روایت نماینده رهبر انقلاب در سیستان و بلوچستان از جلسه‌ با علمای اهل‌سنت و بزرگان طوایف| دیدار‌ها همچنان ادامه دارد+ فیلم
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری نماینده اعزامی رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان از تداوم دیدار‌ها در این استان خبر داد و گفت: احتمالا به برخی از شهر‌های استان هم سفر خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری که به نمایندگی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار داشت: این افتخار نصیب بنده و هیات اعزامی شد تا حامل سلام و محبت رهبر عزیز و عالی‌قدرمان خطاب به مردم عزیز، غیور و باصفای استان سیستان و بلوچستان باشم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب علاقه ویژه و شناخت قدیمی از این استان دارند، گفت: استان سیستان و بلوچستان رنگین‌کمانی از تنوع قیومتی و مذهبی است. این استان تنوع زیبایی دارد که این تنوع در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در خصوص جزئیات این سفر عنوان کرد: این توفیق را پیدا کردیم که با علمای محترم اهل سنت جلسه مستقلی داشته باشیم. مطالب عزیزان را شنیدیم و نقطه‌نظراتشان را دریافت کردیم. یکی از دلایل اصلی سفر ما شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولان، بزرگان، نخبگان و جوانان بود.

وی افزود: همچنین جلسه با علما برگزار شد. با جمع قابل توجهی از نخبگان که از دانشگاه‌ها و از فعالان فرهنگی و اجتماعی بودند نیز نشستی برگزار شد و دیدگاه‌های عزیزان را شنیدیم.

نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان همچنین از دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع امنیت خبر داد و گفت: جلسه باصفایی بود و سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود. امشب نیز با خانواده‌های شهدا جلسه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز جلسه فوق العاده‌ای در سیستان و بلوچستان داشتیم که بسیار جذاب بود. بزرگان طوایف گوناگون از سراسر استان آمدند و از نخبگان مرکز استان هم حضور داشتند. این سفر ادامه دارد و احتمالا به برخی از شهر‌های استان هم سفر خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->